Teaching profession in dilemmas and paradoxes of education policy, theory and practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222383" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222383 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učitelství v dilematech a paradoxech vzdělávací politiky, teorie a praxe
Original language description
Autorka se zamýšlí nad některými dilematy a paradoxy učitelské profese, které vyplývají ze vztahu vzdělávací politiky, pedagogické teorie a školní praxe, i z podstaty profese samé. Poukazuje na ?promarněné šance? v rozvoji profese, na deklarativní podporu a nadějné perspektivy učitelství.
Czech name
Učitelství v dilematech a paradoxech vzdělávací politiky, teorie a praxe
Czech description
Autorka se zamýšlí nad některými dilematy a paradoxy učitelské profese, které vyplývají ze vztahu vzdělávací politiky, pedagogické teorie a školní praxe, i z podstaty profese samé. Poukazuje na ?promarněné šance? v rozvoji profese, na deklarativní podporu a nadějné perspektivy učitelství.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Učiteľské povolanie v podmienkach súčasněj spoločnosti
ISBN
978-80-8105-106-7
Number of pages of the result
9
Pages from-to
—
Number of pages of the book
245
Publisher name
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Place of publication
Trnava
UT code for WoS chapter
—