When a Mistake Is not a Mistake
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A10082154" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:10082154 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kdy chyba není chyba
Original language description
Text se z hlediska didaktického věnuje problematice výkladu významu ve výkladových slovnících. V souladu se současnými trendy patří práce se slovníky mezi základní činnosti ve výuce českého jazyka. Autoři upozorňují na problémy spojené se zastaráváním slovníků a s proměnami slovní zásoby českého jazyka, na něž může učitel při práci se slovníkem ve výuce českého jazyka pro rodilé mluvčí i pro cizince narazit.
Czech name
Kdy chyba není chyba
Czech description
Text se z hlediska didaktického věnuje problematice výkladu významu ve výkladových slovnících. V souladu se současnými trendy patří práce se slovníky mezi základní činnosti ve výuce českého jazyka. Autoři upozorňují na problémy spojené se zastaráváním slovníků a s proměnami slovní zásoby českého jazyka, na něž může učitel při práci se slovníkem ve výuce českého jazyka pro rodilé mluvčí i pro cizince narazit.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—