All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Sexual and Gender Harassment as Pedagogical Un-Professionalism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10106325" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10106325 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11240/11:10106325

  • Result on the web

    <a href="http://www.csvs.cz/aula/clanky/2011-2-clanky-Smetackova-Pavlik.pdf" target="_blank" >http://www.csvs.cz/aula/clanky/2011-2-clanky-Smetackova-Pavlik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sexuální a genderové obtěžování jako projev pedagogické ne-profesionality

  • Original language description

    Článek diskutuje fenomén sexuálního obtěžování ve školním prostředí v souvislosti s nároky na učitelskou profesionalitu. S pomocí výsledků ze dvou výzkumů, které se zabývaly zkušenostmi vysokoškolských a středoškolských studujících se sexuálním obtěžováním, ukazuje, jaká jsou omezení v jejich reflexi tohoto fenoménu a na základě toho postuluje požadavek zvýšené reflektivity na straně vyučujících. Schopnost reflexe je znakem pedagogické profesionality, přičemž podmínkou reflexe je určité teoretické poznání. Proto článek ukazuje aktuálně dominantní konceptualizaci sexuálního obtěžování s využitím kategorie gender, zasazuje ji do kontextu dalších výkladových modelů a naznačuje jejich možné dopady pro chápání učitelské profesionality.

  • Czech name

    Sexuální a genderové obtěžování jako projev pedagogické ne-profesionality

  • Czech description

    Článek diskutuje fenomén sexuálního obtěžování ve školním prostředí v souvislosti s nároky na učitelskou profesionalitu. S pomocí výsledků ze dvou výzkumů, které se zabývaly zkušenostmi vysokoškolských a středoškolských studujících se sexuálním obtěžováním, ukazuje, jaká jsou omezení v jejich reflexi tohoto fenoménu a na základě toho postuluje požadavek zvýšené reflektivity na straně vyučujících. Schopnost reflexe je znakem pedagogické profesionality, přičemž podmínkou reflexe je určité teoretické poznání. Proto článek ukazuje aktuálně dominantní konceptualizaci sexuálního obtěžování s využitím kategorie gender, zasazuje ji do kontextu dalších výkladových modelů a naznačuje jejich možné dopady pro chápání učitelské profesionality.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/2E08058" target="_blank" >2E08058: Sexual harassment in the university environment: incidence and understanding</a><br>

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    AULA

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    19

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    35-46

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database