All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mentoring in the teaching profession

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10120286" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10120286 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216224:14410/11:00074587

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mentoring v učitelství

  • Original language description

    Publikace se věnuje mentoringu jako formě učitelského profesního vzdělávání na pracovišti. V první části vymezuje mentoring ve vztahu k dalším formám profesního rozvoje učitelů a zaměřuje se na jeho konceptualizaci, a to i s vědomím rizik, která jsou s jeho implementací spojena. Analyzuje roli mentoringu z hlediska současného stavu poznání učitelské profese a procesů profesního rozvoje, pojmenovává podmínky a procesy, za kterých může mentoring plnit svoji edukativní roli a stát se prorůstovým faktorem pro učitele jako pro jedince i pro učitelskou profesi. Druhá část publikace je věnována výzkumu v oblasti mentoringu a jsou v ní představeny aktuální výzkumné sondy, týkající se mentoringu v kontextu českého vzdělávání učitelů.

  • Czech name

    Mentoring v učitelství

  • Czech description

    Publikace se věnuje mentoringu jako formě učitelského profesního vzdělávání na pracovišti. V první části vymezuje mentoring ve vztahu k dalším formám profesního rozvoje učitelů a zaměřuje se na jeho konceptualizaci, a to i s vědomím rizik, která jsou s jeho implementací spojena. Analyzuje roli mentoringu z hlediska současného stavu poznání učitelské profese a procesů profesního rozvoje, pojmenovává podmínky a procesy, za kterých může mentoring plnit svoji edukativní roli a stát se prorůstovým faktorem pro učitele jako pro jedince i pro učitelskou profesi. Druhá část publikace je věnována výzkumu v oblasti mentoringu a jsou v ní představeny aktuální výzkumné sondy, týkající se mentoringu v kontextu českého vzdělávání učitelů.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-518-8

  • Number of pages

    204

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book