All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of the new two-stage teacher training by students at Charles University in Prague - Faculty of Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10126849" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10126849 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení strukturovaného studia učitelství studenty Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty

  • Original language description

    Tento příspěvek se zabývá Boloňským procesem a jeho dopady na vzdělávání učitelů v České republice. Prezentuje výsledky dotazníkového šetření mezi studenty na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Jsou zjišťovány názory studentů na přechod z pětiletého neděleného magisterského studia ke strukturovanému studiu zavedeného na uvedené fakultě v roce 2006/2007. Dále jsou zjišťovány i jejich názory na strukturované studium samotné. Data byla sbírána během zimního semestru 2010/2011. Průzkumu se celkově zúčastnilo 126 studentů, z toho 30 studentů bakalářského studia a 96 studentů navazujícího magisterského studia, přičemž všichni studenti jsou studenti nového strukturovaného studia. Kdyby studenti měli možnost volby mezi strukturovaným studiem a neděleným studiem, téměř 70 % z nich by dalo přednost strukturovanému studiu. Studenti bakalářského studia byli dotazování, zda-li hodlají pokračovat v navazujícím magisterském studiu. Většina z nich (90%) odpověděla "ano", což poukazuje na

  • Czech name

    Hodnocení strukturovaného studia učitelství studenty Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty

  • Czech description

    Tento příspěvek se zabývá Boloňským procesem a jeho dopady na vzdělávání učitelů v České republice. Prezentuje výsledky dotazníkového šetření mezi studenty na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Jsou zjišťovány názory studentů na přechod z pětiletého neděleného magisterského studia ke strukturovanému studiu zavedeného na uvedené fakultě v roce 2006/2007. Dále jsou zjišťovány i jejich názory na strukturované studium samotné. Data byla sbírána během zimního semestru 2010/2011. Průzkumu se celkově zúčastnilo 126 studentů, z toho 30 studentů bakalářského studia a 96 studentů navazujícího magisterského studia, přičemž všichni studenti jsou studenti nového strukturovaného studia. Kdyby studenti měli možnost volby mezi strukturovaným studiem a neděleným studiem, téměř 70 % z nich by dalo přednost strukturovanému studiu. Studenti bakalářského studia byli dotazování, zda-li hodlají pokračovat v navazujícím magisterském studiu. Většina z nich (90%) odpověděla "ano", což poukazuje na

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Škola - statistický element v sociálnej dynamike

  • ISBN

    978-80-8078-459-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    200-206

  • Publisher name

    lura Edition

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Jasna, Slovensko

  • Event date

    Oct 10, 2011

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article