Evaluation of the new two-stage teacher training by students at Charles University in Prague - Faculty of Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10126849" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10126849 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení strukturovaného studia učitelství studenty Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty
Original language description
Tento příspěvek se zabývá Boloňským procesem a jeho dopady na vzdělávání učitelů v České republice. Prezentuje výsledky dotazníkového šetření mezi studenty na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Jsou zjišťovány názory studentů na přechod z pětiletého neděleného magisterského studia ke strukturovanému studiu zavedeného na uvedené fakultě v roce 2006/2007. Dále jsou zjišťovány i jejich názory na strukturované studium samotné. Data byla sbírána během zimního semestru 2010/2011. Průzkumu se celkově zúčastnilo 126 studentů, z toho 30 studentů bakalářského studia a 96 studentů navazujícího magisterského studia, přičemž všichni studenti jsou studenti nového strukturovaného studia. Kdyby studenti měli možnost volby mezi strukturovaným studiem a neděleným studiem, téměř 70 % z nich by dalo přednost strukturovanému studiu. Studenti bakalářského studia byli dotazování, zda-li hodlají pokračovat v navazujícím magisterském studiu. Většina z nich (90%) odpověděla "ano", což poukazuje na
Czech name
Hodnocení strukturovaného studia učitelství studenty Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty
Czech description
Tento příspěvek se zabývá Boloňským procesem a jeho dopady na vzdělávání učitelů v České republice. Prezentuje výsledky dotazníkového šetření mezi studenty na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Jsou zjišťovány názory studentů na přechod z pětiletého neděleného magisterského studia ke strukturovanému studiu zavedeného na uvedené fakultě v roce 2006/2007. Dále jsou zjišťovány i jejich názory na strukturované studium samotné. Data byla sbírána během zimního semestru 2010/2011. Průzkumu se celkově zúčastnilo 126 studentů, z toho 30 studentů bakalářského studia a 96 studentů navazujícího magisterského studia, přičemž všichni studenti jsou studenti nového strukturovaného studia. Kdyby studenti měli možnost volby mezi strukturovaným studiem a neděleným studiem, téměř 70 % z nich by dalo přednost strukturovanému studiu. Studenti bakalářského studia byli dotazování, zda-li hodlají pokračovat v navazujícím magisterském studiu. Většina z nich (90%) odpověděla "ano", což poukazuje na
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Škola - statistický element v sociálnej dynamike
ISBN
978-80-8078-459-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
200-206
Publisher name
lura Edition
Place of publication
Bratislava
Event location
Jasna, Slovensko
Event date
Oct 10, 2011
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—