Propaganda in the contemporary media?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126882" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126882 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Propaganda v současných médiích? : Analýza na materiálu vybraných tiskovin, internetových zdrojů a celostátních televizí
Original language description
Studie se zabývá vztahem persvaze a možných projevů propagandy v současných médiích. Na základě analýzy diskurzu poukazuje na možné konkrétní jevy, které se podílejí na manipulaci, ev. propagandě v současných médiích.
Czech name
Propaganda v současných médiích? : Analýza na materiálu vybraných tiskovin, internetových zdrojů a celostátních televizí
Czech description
Studie se zabývá vztahem persvaze a možných projevů propagandy v současných médiích. Na základě analýzy diskurzu poukazuje na možné konkrétní jevy, které se podílejí na manipulaci, ev. propagandě v současných médiích.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kontexty propagandy
ISBN
978-80-7395-515-1
Number of pages of the result
10
Pages from-to
313-322
Number of pages of the book
350
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
UT code for WoS chapter
—