Czech at School in the 21st Century - I. Approaches - Topics - Resources (Critical Analysis)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126961" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126961 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čeština ve škole 21. století - I. Přístupy - Témata - Zdroje (Kritická analýza)
Original language description
Kniha představuje kritickou analýzu shromážděné domácí i zahraniční lilngvodidaktické, didaktické, obecně pedagogické a psychologické literatury k otázkám jazykového vzdělávání a následně jeho pojetí v oborové didaktice českého jazyka. Závěry z této analýzy směřují k uplatnění konstruktivistického přístupu v didaktice českého jazyka.
Czech name
Čeština ve škole 21. století - I. Přístupy - Témata - Zdroje (Kritická analýza)
Czech description
Kniha představuje kritickou analýzu shromážděné domácí i zahraniční lilngvodidaktické, didaktické, obecně pedagogické a psychologické literatury k otázkám jazykového vzdělávání a následně jeho pojetí v oborové didaktice českého jazyka. Závěry z této analýzy směřují k uplatnění konstruktivistického přístupu v didaktice českého jazyka.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Relationship between pupil´s cognitive structures and language system structures in Czech language education process</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-616-1
Number of pages
276
Publisher name
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—