Multiculturalism of the Russian Federation and its reflection in school education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10128984" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10128984 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2012/PedOr12_4_Multikulturalita_Jezkova.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2012/PedOr12_4_Multikulturalita_Jezkova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-565" target="_blank" >10.5817/PedOr2012-4-565</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Multikulturalita Ruské federace a její reflexe ve školním vzdělávání
Original language description
Ruská federace je značně multikulturní země. Tato skutečnost se projevuje také ve škole. Předmětem studie jsou dvě hlavní oblasti: řešení národnostní otázky a jazyková politika Ruské federace, a to na úrovni celé společnosti a na úrovni školního vzdělávání. Ve shrnutí je stručně porovnána situace v Ruské federaci se situací v dříve sledovaných zemích: Německu, Velké Británii, Švédsku (a České republice).
Czech name
Multikulturalita Ruské federace a její reflexe ve školním vzdělávání
Czech description
Ruská federace je značně multikulturní země. Tato skutečnost se projevuje také ve škole. Předmětem studie jsou dvě hlavní oblasti: řešení národnostní otázky a jazyková politika Ruské federace, a to na úrovni celé společnosti a na úrovni školního vzdělávání. Ve shrnutí je stručně porovnána situace v Ruské federaci se situací v dříve sledovaných zemích: Německu, Velké Británii, Švédsku (a České republice).
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
22
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
565-580
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—