Comparing Czech Public Higher Education Institutions and Faculties 2012: Their Function, Profile and Graduate Employability
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10131685" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10131685 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Srovnání veřejných vysokých škol a fakult v ČR 2012: Funkce, profily a uplatnění absolventů
Original language description
Vysoké školství se všude ve světě i v Evropě rychle mění a čím dál tím méně odpovídá tradičním představám. Počet studentů v řadě zemí přesahuje polovinu populace odpovídajícího věku a navíc vysoké školy plní vedle vzdělávání mnoho dalších funkcí, které od nich společnost (jednotlivci, podniky, organizace nebo regiony) očekává. Nadprůměrných výsledků ovšem nemůže každá jednotlivá instituce dosahovat v celém spektru činností současně. Každá z jejich funkcí má totiž jinak definovanou kvalitu, vyžaduje jinézaměření a odlišnou kulturu a vytváří prostředí s jinou sítí vztahů a vazeb. Následující srovnání českých veřejných vysokých škol reaguje na potřebu diverzifikovat vysoké školství vyplývající mimo jiné z Dlouhodobého záměru vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období 2011 - 2015 (DZ VŠ), který MŠMT vydalo v roce 2010. Je totiž důležité, aby se každá škola zaměřila na ty funkce, které se od ní očekávají, jsou jí
Czech name
Srovnání veřejných vysokých škol a fakult v ČR 2012: Funkce, profily a uplatnění absolventů
Czech description
Vysoké školství se všude ve světě i v Evropě rychle mění a čím dál tím méně odpovídá tradičním představám. Počet studentů v řadě zemí přesahuje polovinu populace odpovídajícího věku a navíc vysoké školy plní vedle vzdělávání mnoho dalších funkcí, které od nich společnost (jednotlivci, podniky, organizace nebo regiony) očekává. Nadprůměrných výsledků ovšem nemůže každá jednotlivá instituce dosahovat v celém spektru činností současně. Každá z jejich funkcí má totiž jinak definovanou kvalitu, vyžaduje jinézaměření a odlišnou kulturu a vytváří prostředí s jinou sítí vztahů a vazeb. Následující srovnání českých veřejných vysokých škol reaguje na potřebu diverzifikovat vysoké školství vyplývající mimo jiné z Dlouhodobého záměru vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období 2011 - 2015 (DZ VŠ), který MŠMT vydalo v roce 2010. Je totiž důležité, aby se každá škola zaměřila na ty funkce, které se od ní očekávají, jsou jí
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-607-9
Number of pages
64
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—