All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparing Czech Public Higher Education Institutions and Faculties 2012: Their Function, Profile and Graduate Employability

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10131685" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10131685 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Srovnání veřejných vysokých škol a fakult v ČR 2012: Funkce, profily a uplatnění absolventů

  • Original language description

    Vysoké školství se všude ve světě i v Evropě rychle mění a čím dál tím méně odpovídá tradičním představám. Počet studentů v řadě zemí přesahuje polovinu populace odpovídajícího věku a navíc vysoké školy plní vedle vzdělávání mnoho dalších funkcí, které od nich společnost (jednotlivci, podniky, organizace nebo regiony) očekává. Nadprůměrných výsledků ovšem nemůže každá jednotlivá instituce dosahovat v celém spektru činností současně. Každá z jejich funkcí má totiž jinak definovanou kvalitu, vyžaduje jinézaměření a odlišnou kulturu a vytváří prostředí s jinou sítí vztahů a vazeb. Následující srovnání českých veřejných vysokých škol reaguje na potřebu diverzifikovat vysoké školství vyplývající mimo jiné z Dlouhodobého záměru vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období 2011 - 2015 (DZ VŠ), který MŠMT vydalo v roce 2010. Je totiž důležité, aby se každá škola zaměřila na ty funkce, které se od ní očekávají, jsou jí

  • Czech name

    Srovnání veřejných vysokých škol a fakult v ČR 2012: Funkce, profily a uplatnění absolventů

  • Czech description

    Vysoké školství se všude ve světě i v Evropě rychle mění a čím dál tím méně odpovídá tradičním představám. Počet studentů v řadě zemí přesahuje polovinu populace odpovídajícího věku a navíc vysoké školy plní vedle vzdělávání mnoho dalších funkcí, které od nich společnost (jednotlivci, podniky, organizace nebo regiony) očekává. Nadprůměrných výsledků ovšem nemůže každá jednotlivá instituce dosahovat v celém spektru činností současně. Každá z jejich funkcí má totiž jinak definovanou kvalitu, vyžaduje jinézaměření a odlišnou kulturu a vytváří prostředí s jinou sítí vztahů a vazeb. Následující srovnání českých veřejných vysokých škol reaguje na potřebu diverzifikovat vysoké školství vyplývající mimo jiné z Dlouhodobého záměru vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období 2011 - 2015 (DZ VŠ), který MŠMT vydalo v roce 2010. Je totiž důležité, aby se každá škola zaměřila na ty funkce, které se od ní očekávají, jsou jí

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-607-9

  • Number of pages

    64

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book