Current issues of professional development of teachers in the area of health education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10132841" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10132841 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K aktuálním otázkám profesního rozvoje učitelů v oblasti výchovy ke zdraví
Original language description
Příspěvek reflektuje proměny dalšího profesního vzdělávání učitelů v oblasti ochrany a podpory zdraví realizovaného formou kvalifikačního rozšiřujícího studia na UK v Praze, Pedagogické fakultě. Představuje současné pojetí akreditovaného studijního programu výchova ke zdraví, které je koncipováno v souladu s Evropskou strategií péče o zdraví a s požadavky transformované školy tak, aby absolventi studia získali kompetence potřebné pro realizaci vzdělávacího oboru výchova ke zdraví na základních a středních školách. Na základě výsledků monitorování potřeb praxe jsou předloženy návrhy na rozvíjení nových forem dalšího vzdělávání učitelů v oblasti podpory zdraví.
Czech name
K aktuálním otázkám profesního rozvoje učitelů v oblasti výchovy ke zdraví
Czech description
Příspěvek reflektuje proměny dalšího profesního vzdělávání učitelů v oblasti ochrany a podpory zdraví realizovaného formou kvalifikačního rozšiřujícího studia na UK v Praze, Pedagogické fakultě. Představuje současné pojetí akreditovaného studijního programu výchova ke zdraví, které je koncipováno v souladu s Evropskou strategií péče o zdraví a s požadavky transformované školy tak, aby absolventi studia získali kompetence potřebné pro realizaci vzdělávacího oboru výchova ke zdraví na základních a středních školách. Na základě výsledků monitorování potřeb praxe jsou předloženy návrhy na rozvíjení nových forem dalšího vzdělávání učitelů v oblasti podpory zdraví.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Profesní rozvoj učitelů
ISBN
978-80-7290-548-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
259-266
Publisher name
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Apr 23, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—