All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Constitution of Phonetic Literacy of Pupils during their Studies of the Russian Language at the Secondary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10138787" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10138787 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Způsoby utváření fonetické gramotnosti žáků v průběhu studia ruského jazyka na střední škole

  • Original language description

    Článek se zabývá otázkami nácviku a procvičování zvukové stránky ruského jazyka v české škole. Text je rozdělen na dvě části - první část je věnována problematice výslovnosti a vymezení pojmu fonetická gramotnost. Je zohledněno také postavení ruštiny jako dalšího cizího jazyka v českých školách. Pozornost je věnována významu odpovídající realizace segmentálních i suprasegmentálních prvků pro realizaci komunikace v ruském jazyce. V druhé části příspěvku jsou formou typových zadání a cvičení představeny různé možnosti nácviku a procvičování výslovnosti ve výuce.

  • Czech name

    Způsoby utváření fonetické gramotnosti žáků v průběhu studia ruského jazyka na střední škole

  • Czech description

    Článek se zabývá otázkami nácviku a procvičování zvukové stránky ruského jazyka v české škole. Text je rozdělen na dvě části - první část je věnována problematice výslovnosti a vymezení pojmu fonetická gramotnost. Je zohledněno také postavení ruštiny jako dalšího cizího jazyka v českých školách. Pozornost je věnována významu odpovídající realizace segmentálních i suprasegmentálních prvků pro realizaci komunikace v ruském jazyce. V druhé části příspěvku jsou formou typových zadání a cvičení představeny různé možnosti nácviku a procvičování výslovnosti ve výuce.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Lingua viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    16

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    44-56

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database