Student Teachers Questioning Skills for Detecting Childrens Understanding of Society
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10190385" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10190385 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Diagnostikování dětských pojetí společnosti studenty učitelství. Orbis Scholae, 7 (1), 101-117.
Original language description
Orientace v dětských pojetích fenoménů, kterých se týká výuka, je důležitou součástí didaktických znalostí obsahu. Budoucí učitelé byli vedeni k tomu, aby pomocí individuálně vedených rozhovorů s žáky primární školy dětská pojetí zjišťovali a zkoumali jejich poznávací procesy. Článek popisuje několik typů zadání pro vedení rozhovorů zaměřených na dětské politické myšlení a porozumění ekonomických vztahům, porovnává využitelnost jednotlivých typů zadání pro rozvoj kompetence dotazování a porozumění dětským pojetím. Pro rozvoj dovednosti studentů učitelství dotazováním zjišťovat dětská pojetí se jako klíčová jeví strukturovaná podpora.
Czech name
Diagnostikování dětských pojetí společnosti studenty učitelství. Orbis Scholae, 7 (1), 101-117.
Czech description
Orientace v dětských pojetích fenoménů, kterých se týká výuka, je důležitou součástí didaktických znalostí obsahu. Budoucí učitelé byli vedeni k tomu, aby pomocí individuálně vedených rozhovorů s žáky primární školy dětská pojetí zjišťovali a zkoumali jejich poznávací procesy. Článek popisuje několik typů zadání pro vedení rozhovorů zaměřených na dětské politické myšlení a porozumění ekonomických vztahům, porovnává využitelnost jednotlivých typů zadání pro rozvoj kompetence dotazování a porozumění dětským pojetím. Pro rozvoj dovednosti studentů učitelství dotazováním zjišťovat dětská pojetí se jako klíčová jeví strukturovaná podpora.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Orbis scholae
ISSN
1802-4637
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2013/ 7
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
101-117
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—