Selected theories of learning and their projections into the use of ICT in the mathematics education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10193440" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10193440 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky
Original language description
Předkládaná monografie se věnuje využití informačních a komunikačních technologií ve vyučování matematice. Zaměřuje se především na vliv našeho poznání o učebním procesu na způsob, jakým jsou technologie do výuky aplikovány. V rámci monografie je popisováno pět hlavních teorií, se kterými bylo možné se v setkat v uplynulých sto letech - Behaviorismu, Strukturalismu, Kognitivismu, Konstruktivismu a Konektivismu.
Czech name
Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky
Czech description
Předkládaná monografie se věnuje využití informačních a komunikačních technologií ve vyučování matematice. Zaměřuje se především na vliv našeho poznání o učebním procesu na způsob, jakým jsou technologie do výuky aplikovány. V rámci monografie je popisováno pět hlavních teorií, se kterými bylo možné se v setkat v uplynulých sto letech - Behaviorismu, Strukturalismu, Kognitivismu, Konstruktivismu a Konektivismu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-766-3
Number of pages
188
Publisher name
UK v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—