On an evidence-less curricular reform
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10193566" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10193566 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Když je kurikulární reforma evidence-less
Original language description
Stať představuje kritické zhodnocení chybných východisek české kurikulární reformy. Opírá se přitom o výsledky pedagogicko-psychologického výzkumu učení, paměti, transferu atd.
Czech name
Když je kurikulární reforma evidence-less
Czech description
Stať představuje kritické zhodnocení chybných východisek české kurikulární reformy. Opírá se přitom o výsledky pedagogicko-psychologického výzkumu učení, paměti, transferu atd.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
23
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
19
Pages from-to
615-633
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—