All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

E-learning support for disciplines of music theory in preparing future nursery and primary school teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10195638" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10195638 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci přípravy studentů učitelství pro MŠ a 1. stupeň ZŠ

  • Original language description

    Budoucí učitelé mateřských nebo základních škol, kteří si zvolili jako svou specializaci obor hudební výchova, během své vysokoškolské přípravy absolvují řadu praktických a teoretických hudebněvýchovných disciplín. Hudebně-teoretické disciplíny (harmonie, formy, rozbor skladeb) mohou díky svému nau-kovému charakteru využívat e-learningové podpory. Z tohoto důvodu vytvořila autorská dvojice pedagogů katedry hudební výchovy Pedagog. fakulty UK v Praze - Petra Bělohlávková a Michal Nedělka v rámci dvou projektů Hudební formy e-learningem (r. 2010) a E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci studia předškolní a primární pedagogiky (r. 2012) "balíček" e-learningových podpor výuky, který obsahuje kompendium výše uvedených disciplín (s částíprezentační a verifikační) a slouží primárně studentům oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Vedle tradiční formy výuky tak e-learningová podpora hudebněteoretických disciplín nabízí další z alternativ-ních cest k příprav

  • Czech name

    E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci přípravy studentů učitelství pro MŠ a 1. stupeň ZŠ

  • Czech description

    Budoucí učitelé mateřských nebo základních škol, kteří si zvolili jako svou specializaci obor hudební výchova, během své vysokoškolské přípravy absolvují řadu praktických a teoretických hudebněvýchovných disciplín. Hudebně-teoretické disciplíny (harmonie, formy, rozbor skladeb) mohou díky svému nau-kovému charakteru využívat e-learningové podpory. Z tohoto důvodu vytvořila autorská dvojice pedagogů katedry hudební výchovy Pedagog. fakulty UK v Praze - Petra Bělohlávková a Michal Nedělka v rámci dvou projektů Hudební formy e-learningem (r. 2010) a E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci studia předškolní a primární pedagogiky (r. 2012) "balíček" e-learningových podpor výuky, který obsahuje kompendium výše uvedených disciplín (s částíprezentační a verifikační) a slouží primárně studentům oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Vedle tradiční formy výuky tak e-learningová podpora hudebněteoretických disciplín nabízí další z alternativ-ních cest k příprav

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    21

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    30-31

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database