E-learning support for disciplines of music theory in preparing future nursery and primary school teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10195638" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10195638 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci přípravy studentů učitelství pro MŠ a 1. stupeň ZŠ
Original language description
Budoucí učitelé mateřských nebo základních škol, kteří si zvolili jako svou specializaci obor hudební výchova, během své vysokoškolské přípravy absolvují řadu praktických a teoretických hudebněvýchovných disciplín. Hudebně-teoretické disciplíny (harmonie, formy, rozbor skladeb) mohou díky svému nau-kovému charakteru využívat e-learningové podpory. Z tohoto důvodu vytvořila autorská dvojice pedagogů katedry hudební výchovy Pedagog. fakulty UK v Praze - Petra Bělohlávková a Michal Nedělka v rámci dvou projektů Hudební formy e-learningem (r. 2010) a E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci studia předškolní a primární pedagogiky (r. 2012) "balíček" e-learningových podpor výuky, který obsahuje kompendium výše uvedených disciplín (s částíprezentační a verifikační) a slouží primárně studentům oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Vedle tradiční formy výuky tak e-learningová podpora hudebněteoretických disciplín nabízí další z alternativ-ních cest k příprav
Czech name
E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci přípravy studentů učitelství pro MŠ a 1. stupeň ZŠ
Czech description
Budoucí učitelé mateřských nebo základních škol, kteří si zvolili jako svou specializaci obor hudební výchova, během své vysokoškolské přípravy absolvují řadu praktických a teoretických hudebněvýchovných disciplín. Hudebně-teoretické disciplíny (harmonie, formy, rozbor skladeb) mohou díky svému nau-kovému charakteru využívat e-learningové podpory. Z tohoto důvodu vytvořila autorská dvojice pedagogů katedry hudební výchovy Pedagog. fakulty UK v Praze - Petra Bělohlávková a Michal Nedělka v rámci dvou projektů Hudební formy e-learningem (r. 2010) a E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci studia předškolní a primární pedagogiky (r. 2012) "balíček" e-learningových podpor výuky, který obsahuje kompendium výše uvedených disciplín (s částíprezentační a verifikační) a slouží primárně studentům oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Vedle tradiční formy výuky tak e-learningová podpora hudebněteoretických disciplín nabízí další z alternativ-ních cest k příprav
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Volume of the periodical
21
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
30-31
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—