All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Possibilities of concept maps in education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10209634" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10209634 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti využití pojmových map ve výuce

  • Original language description

    Publikace se zabývá problematikou pojmového mapování a jeho možností ve vzdělávání na základní škole a na vysoké škole s cílem přispět k rozpracování teoretické báze pedagogiky ve vztahu k oblasti didaktických prostředků a rozvoji kognitivně orientovaného způsobu edukace. Prostřednictvím teoretických i empirickým metod se usiluje o analýzu kognitivních východisek pojmového mapování, pochopení podstaty edukačního potenciálu pojmových map, poznání charakteristik pojmových map a jejich aplikace. Publikacepředstavuje teoretické aspekty pojmového mapování, aktivity i výsledky a zjištění realizovaných výzkumných šetření v rámci implementačního procesu pojmových map do výuky na základní a vysoké škole.

  • Czech name

    Možnosti využití pojmových map ve výuce

  • Czech description

    Publikace se zabývá problematikou pojmového mapování a jeho možností ve vzdělávání na základní škole a na vysoké škole s cílem přispět k rozpracování teoretické báze pedagogiky ve vztahu k oblasti didaktických prostředků a rozvoji kognitivně orientovaného způsobu edukace. Prostřednictvím teoretických i empirickým metod se usiluje o analýzu kognitivních východisek pojmového mapování, pochopení podstaty edukačního potenciálu pojmových map, poznání charakteristik pojmových map a jejich aplikace. Publikacepředstavuje teoretické aspekty pojmového mapování, aktivity i výsledky a zjištění realizovaných výzkumných šetření v rámci implementačního procesu pojmových map do výuky na základní a vysoké škole.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-802-8

  • Number of pages

    90

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book