Philosophizing as a Way of integrated development of child transcendence
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10337207" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10337207 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Filozofování jako cesta k celistvému rozvoji dětského přesahu
Original language description
Autorka reflektuje vztah české společnosti k metodě filozofování a ptá se na možnosti uplatnění této metody v rámci české edukační reality. Je představen nový pojem pedagogika přesahu (pedagogika transcendence).
Czech name
Filozofování jako cesta k celistvému rozvoji dětského přesahu
Czech description
Autorka reflektuje vztah české společnosti k metodě filozofování a ptá se na možnosti uplatnění této metody v rámci české edukační reality. Je představen nový pojem pedagogika přesahu (pedagogika transcendence).
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
60304 - Religious studies
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Przemiany i wyzwania XXI wieku a tożsamość religia i kultura
ISBN
978-83-60391-27-3
Number of pages of the result
11
Pages from-to
5-15
Number of pages of the book
182
Publisher name
Drukarnia Eikon Plus
Place of publication
Kraków
UT code for WoS chapter
—