All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Prevention of armed Attacks at schools as a part of emergency situations didactics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10315005" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10315005 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prevence ozbrojených útoků na školách jako součást didaktiky mimořádných situací

  • Original language description

    Článek pojednává o problematice bezpečnostního managementu a následé aplikaci ve školství.Článek se zaměřuje na prevenci ozbrojených útoků. Na základě vlastní výzkumné sondy provedené mezi učiteli zaměřené na vnímání bezpečnostních rizik, jsou vybrány oblasti, na které by mělo být reagováno složkami Integrovaného záchranného systému. Dále byla zjišťována subjektivní znalost technických a organizačních opatření bezpečnostních plánů v organizaci a míra pozornosti, která je problematice věnována managementem školy. V textu jsou uvedeny i zahraniční modely řešení problematiky. Příspěvek přináší i nástin řešení problematiky v zemích Evropské Unie, konkrétně Španělského království. Zmíněny jsou i zkušenosti s řešením bezpečnostní situace škol v zemích Latinské Ameriky. V závěru je uveden souhrn opatření pro zlepšení bezpečnosti na školách..

  • Czech name

    Prevence ozbrojených útoků na školách jako součást didaktiky mimořádných situací

  • Czech description

    Článek pojednává o problematice bezpečnostního managementu a následé aplikaci ve školství.Článek se zaměřuje na prevenci ozbrojených útoků. Na základě vlastní výzkumné sondy provedené mezi učiteli zaměřené na vnímání bezpečnostních rizik, jsou vybrány oblasti, na které by mělo být reagováno složkami Integrovaného záchranného systému. Dále byla zjišťována subjektivní znalost technických a organizačních opatření bezpečnostních plánů v organizaci a míra pozornosti, která je problematice věnována managementem školy. V textu jsou uvedeny i zahraniční modely řešení problematiky. Příspěvek přináší i nástin řešení problematiky v zemích Evropské Unie, konkrétně Španělského království. Zmíněny jsou i zkušenosti s řešením bezpečnostní situace škol v zemích Latinské Ameriky. V závěru je uveden souhrn opatření pro zlepšení bezpečnosti na školách..

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Lifelong Learning - celoživotní vzdělávání

  • ISSN

    1805-8868

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    5/3/2015

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

    95-112

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database