All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

DIYLab as a challenge for educators to learn about the teachings their pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10329677" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10329677 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    DIYLab jako výzva pro vzdělavatele učitelů učit se o učení svých žáků

  • Original language description

    Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy je od ledna 2014 zapojena do tříletého EU projektu DIYLab 1 , v němž se pokusila ve výuce budoucích učitelů aplikovat filozofii a principy DIY (Do It Yourself). V DIY aktivitách, které si budoucí učitelé PedF v průběhu projektu vyzkoušeli, byla snaha podporovat badatelsky orientované učení, týmovou spolupráci, autonomní učení studentů, přispět k rozvoji jejich digitální gramotnosti a rozvíjet mezipředmětové a mezioborové vztahy. Budoucí učitelé tak měli příležitost seznámit se s vyučovacím přístupem, který budou moci aplikovat v učitelské praxi se svými žáky. Zařazení DIY aktivit do školního vzdělávání je příležitostí, jak věnovat hlubší pozornost vlastnímu procesu učení žáků, podporovat jejich autonomní učení a využít jejich znalostí a dovedností získaných v mimoškolní činnosti.

  • Czech name

    DIYLab jako výzva pro vzdělavatele učitelů učit se o učení svých žáků

  • Czech description

    Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy je od ledna 2014 zapojena do tříletého EU projektu DIYLab 1 , v němž se pokusila ve výuce budoucích učitelů aplikovat filozofii a principy DIY (Do It Yourself). V DIY aktivitách, které si budoucí učitelé PedF v průběhu projektu vyzkoušeli, byla snaha podporovat badatelsky orientované učení, týmovou spolupráci, autonomní učení studentů, přispět k rozvoji jejich digitální gramotnosti a rozvíjet mezipředmětové a mezioborové vztahy. Budoucí učitelé tak měli příležitost seznámit se s vyučovacím přístupem, který budou moci aplikovat v učitelské praxi se svými žáky. Zařazení DIY aktivit do školního vzdělávání je příležitostí, jak věnovat hlubší pozornost vlastnímu procesu učení žáků, podporovat jejich autonomní učení a využít jejich znalostí a dovedností získaných v mimoškolní činnosti.

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Praha

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    20

  • Foreign attendee count

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce