Anchoring vignette method and its use in educational research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10364120" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10364120 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/uvrv/vonkova-ukotvujici-vinety/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/uvrv/vonkova-ukotvujici-vinety/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metoda ukotvujících vinět a její využití v pedagogickém výzkumu
Original language description
Monografie Metoda ukotvujících vinět a její využití v pedagogickém výzkumu představuje první komplexní pojednání o ukotvujících vinětách nejen v české pedagogické literatuře. Metoda ukotvujících vinět (anglicky anchoring vignettes method) umožňuje ukotvit odpovědi na sebehodnoticí otázky tak, aby je bylo možno porovnávat. Metoda tak může pomoci odstranit jednu z častých slabin kvantitativního výzkumu, totiž omezenou validitu při použití posuzovacích škál. Publikace je určena začínajícím i pokročilým výzkumníkům v pedagogických a sociálních vědách.
Czech name
Metoda ukotvujících vinět a její využití v pedagogickém výzkumu
Czech description
Monografie Metoda ukotvujících vinět a její využití v pedagogickém výzkumu představuje první komplexní pojednání o ukotvujících vinětách nejen v české pedagogické literatuře. Metoda ukotvujících vinět (anglicky anchoring vignettes method) umožňuje ukotvit odpovědi na sebehodnoticí otázky tak, aby je bylo možno porovnávat. Metoda tak může pomoci odstranit jednu z častých slabin kvantitativního výzkumu, totiž omezenou validitu při použití posuzovacích škál. Publikace je určena začínajícím i pokročilým výzkumníkům v pedagogických a sociálních vědách.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GBP402%2F12%2FG130" target="_blank" >GBP402/12/G130: The relationships between skills, schooling and labor market outcomes: A longitudinal study</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-954-4
Number of pages
261
Publisher name
Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—