Virtual Learning Environments and their usage for heterogeneous groups of students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10365456" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10365456 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Virtuální vzdělávací prostředí a jeho využití pro výuku heterogenních skupin studentů
Original language description
Publikace se zabývá zkoumáním virtuálních vzdělávacích prostředí ve vztahu k výuce heterogenních skupin studentů. Dané téma je rozvíjeno ve směru studia specifik a možností využití adaptability a personalizace v kontextu vzdělávání ve virtuálním prostředí, a to především z hlediska míry jejich potenciálu pro zvýšení pedagogické efektivity výuky. Studie analyzuje problematiku adaptibility ve virtuálním vzdělávacím prostředí a zkoumá jednotlivé determinanty, které ovlivňují průběh a výsledky výuky při výuce heterogenních skupin v daném prostředí. S podporou empirického šetření jsou zkoumány různé aspekty heterogenity studentů a jejich vliv na průběh a výsledky učení těchto studentů ve virtuálním vzdělávacím prostředí.
Czech name
Virtuální vzdělávací prostředí a jeho využití pro výuku heterogenních skupin studentů
Czech description
Publikace se zabývá zkoumáním virtuálních vzdělávacích prostředí ve vztahu k výuce heterogenních skupin studentů. Dané téma je rozvíjeno ve směru studia specifik a možností využití adaptability a personalizace v kontextu vzdělávání ve virtuálním prostředí, a to především z hlediska míry jejich potenciálu pro zvýšení pedagogické efektivity výuky. Studie analyzuje problematiku adaptibility ve virtuálním vzdělávacím prostředí a zkoumá jednotlivé determinanty, které ovlivňují průběh a výsledky výuky při výuce heterogenních skupin v daném prostředí. S podporou empirického šetření jsou zkoumány různé aspekty heterogenity studentů a jejich vliv na průběh a výsledky učení těchto studentů ve virtuálním vzdělávacím prostředí.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-947-6
Number of pages
198
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—