How to teach philosophy and ethics?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10378148" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10378148 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Didaktické možnosti prístupu k vyučovaniu filozofie na stredných školách: Dejinno-filozofický, tematický a kombinovaný spósob výklad
Original language description
Text sa zabýva róznymi koncepty vyučovania filozofie v historicko-filozofickej perspektive. Prečo filozofia patrí ze svojej podstaty do školy?
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kapitoly z didaktiky filosofie, etiky a společenských věd
ISBN
978-80-7290-983-4
Number of pages of the result
15
Pages from-to
133-147
Number of pages of the book
321
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—