Factors that influence the social participation of children with cerebral palsy in primary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10390457" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10390457 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Faktory, které ovlivňují sociální participaci dětí s mozkovou obrnou na základních školách
Original language description
Hlavním cílem předkládaného textu je vymezit faktory, které by mohly determinovat kvalitu společenského zapojení žáků s mozkovou obrnou (MO) v základním vzdělávání v České republice. Výzkumná studie, která bude představena, zjišťuje prediktory participace žáků v šesti různých školních situacích, kterým žák s MO čelí ve škole. Podle dostupných informací se jedná o vůbec první studii v České republice prováděnou na běžných základních školách, která identifikuje prediktory sociální participace žáků s MO s využitím výzkumného nástroje School Function Assessment (SFA).
Czech name
Faktory, které ovlivňují sociální participaci dětí s mozkovou obrnou na základních školách
Czech description
Hlavním cílem předkládaného textu je vymezit faktory, které by mohly determinovat kvalitu společenského zapojení žáků s mozkovou obrnou (MO) v základním vzdělávání v České republice. Výzkumná studie, která bude představena, zjišťuje prediktory participace žáků v šesti různých školních situacích, kterým žák s MO čelí ve škole. Podle dostupných informací se jedná o vůbec první studii v České republice prováděnou na běžných základních školách, která identifikuje prediktory sociální participace žáků s MO s využitím výzkumného nástroje School Function Assessment (SFA).
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
28
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
19
Pages from-to
233-251
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—