Future Czech language teachers' ability to notice and the content-focused approach to their training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10403231" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10403231 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Profesní vidění budoucích češtinářů a obsahově zaměřený přístup k jejich přípravě
Original language description
Kapitola prezentuje výsledky sondy do samostatných reflexí studentů učitelství českého jazyka a literatury ze souvislé pedagogické praxe na střední škole. Problém profesního vidění je představen v kontextu kvality výuky českého jazyka a literatury, problému profesního vidění a obsahově zaměřeného přístupu.
Czech name
Profesní vidění budoucích češtinářů a obsahově zaměřený přístup k jejich přípravě
Czech description
Kapitola prezentuje výsledky sondy do samostatných reflexí studentů učitelství českého jazyka a literatury ze souvislé pedagogické praxe na střední škole. Problém profesního vidění je představen v kontextu kvality výuky českého jazyka a literatury, problému profesního vidění a obsahově zaměřeného přístupu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Od praxe k teorii a zpět ve vyučování češtině
ISBN
978-80-261-0874-0
Number of pages of the result
18
Pages from-to
35-52
Number of pages of the book
220
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
UT code for WoS chapter
—