All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Extension of the School Counseling Center with the Position of School Special Educator and School Psychologist

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10405039" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10405039 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216224:14410/19:00110924

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=vD4no4MAuU" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=vD4no4MAuU</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21062/ujep/326.2019/a/2533-7106/OJPPE/2019/3/1" target="_blank" >10.21062/ujep/326.2019/a/2533-7106/OJPPE/2019/3/1</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa

  • Original language description

    Jedním z nejdůležitějších principů inkluze a inkluzivního vzdělávání je poznání, že všichni žáci mají nějaké nadání, které může být přínosem pro ostatní. Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu &quot;Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků&quot;. Projekt byl zaměřen na zvyšování otevřenosti škol v oblasti inkluze, přispěl ke zlepšování vzdělávací praxe formou zvyšování kompetencí škol v oblasti inkluzivního vzdělávání prostřednictvím metodické podpory pedagogických pracovníků při práci s heterogenní skupinou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a rozšířením školního poradenského pracoviště o nové pozice. Klíčová aktivita 4 &quot;Podpora školních poradenských pracovišť&quot; byla orientována na problematiku poradenských pracovníků ve školách. Výzkumné šetření bylo realizováno na sedmi základních školách ve třech krajích České republiky.

  • Czech name

    Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa

  • Czech description

    Jedním z nejdůležitějších principů inkluze a inkluzivního vzdělávání je poznání, že všichni žáci mají nějaké nadání, které může být přínosem pro ostatní. Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu &quot;Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků&quot;. Projekt byl zaměřen na zvyšování otevřenosti škol v oblasti inkluze, přispěl ke zlepšování vzdělávací praxe formou zvyšování kompetencí škol v oblasti inkluzivního vzdělávání prostřednictvím metodické podpory pedagogických pracovníků při práci s heterogenní skupinou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a rozšířením školního poradenského pracoviště o nové pozice. Klíčová aktivita 4 &quot;Podpora školních poradenských pracovišť&quot; byla orientována na problematiku poradenských pracovníků ve školách. Výzkumné šetření bylo realizováno na sedmi základních školách ve třech krajích České republiky.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Online Journal of Primary and Preschool Education

  • ISSN

    2533-7106

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    roč. 3

  • Issue of the periodical within the volume

    c.1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    1-8

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database