All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Didactics of health and safety education in the context of curricular reform and teacher education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10406574" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10406574 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktika výchovy ke zdraví a bezpečí v kontextu kurikulární reformy a učitelského vzdělávání

  • Original language description

    Publikace je ucelenou studií problematiky edukace v oblasti podpory zdraví a bezpečí s důrazem na vzdělávání a výchovu v prostředí školy. Cílem publikace je konstituovat a rozvíjet oborovou didaktiku výchovy ke zdraví a bezpečí jako vědní disciplínu zaměřenou na oborově specifické dimenze edukace v oblasti podpory zdraví a ochrany bezpečí. Monografie uvádí teoretické základy a empirické poznatky klíčové pro didaktiku výchovy ke zdraví a bezpečí, vzájemně je propojuje ve snaze předložit takové pojetí oborové didaktiky, které bude korespondovat s aktuálními požadavky na vzdělávání.

  • Czech name

    Didaktika výchovy ke zdraví a bezpečí v kontextu kurikulární reformy a učitelského vzdělávání

  • Czech description

    Publikace je ucelenou studií problematiky edukace v oblasti podpory zdraví a bezpečí s důrazem na vzdělávání a výchovu v prostředí školy. Cílem publikace je konstituovat a rozvíjet oborovou didaktiku výchovy ke zdraví a bezpečí jako vědní disciplínu zaměřenou na oborově specifické dimenze edukace v oblasti podpory zdraví a ochrany bezpečí. Monografie uvádí teoretické základy a empirické poznatky klíčové pro didaktiku výchovy ke zdraví a bezpečí, vzájemně je propojuje ve snaze předložit takové pojetí oborové didaktiky, které bude korespondovat s aktuálními požadavky na vzdělávání.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7603-142-5

  • Number of pages

    182

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book