Does the Moral Education forget the Morality?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10411330" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10411330 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Etická výchova zapomíná na etiku?!
Original language description
Článek stručně představuje filosofický pohled na problematiku etické dimenze lidského jednání. Odkazuje se přitom na pochopení Dobra jakožto ideje. Dále poukazuje na omezení takového přístupu k etice, který se opírá pouze o přísnou vědu, a který nezahlédne takovou hloubku, jako filosofický pohled. Filosofii tak ukazuje jako nenahraditelný příspěvek k etice a etické výchově.
Czech name
Etická výchova zapomíná na etiku?!
Czech description
Článek stručně představuje filosofický pohled na problematiku etické dimenze lidského jednání. Odkazuje se přitom na pochopení Dobra jakožto ideje. Dále poukazuje na omezení takového přístupu k etice, který se opírá pouze o přísnou vědu, a který nezahlédne takovou hloubku, jako filosofický pohled. Filosofii tak ukazuje jako nenahraditelný příspěvek k etice a etické výchově.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi. Inkluzivní škola
ISBN
978-80-7603-154-8
Number of pages of the result
5
Pages from-to
129-133
Number of pages of the book
534
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—