Ethical approach in intervention in children with autism spectrum disorder - communication instead of challenging behavior
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10415031" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10415031 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Etický přístup v intervenci u dětí s poruchou autistického spektra - komunikace místo problémového chování
Original language description
U dětí s poruchou autistického spektra často pozorujeme nejrůznější projevy problémového chování, které jsou často důsledkem jejich neschopnosti vyjádřit své potřeby jiným, sociálně přijatelným způsobem. Je proto nezbytné budovat u těchto dětí funkční dovednosti, zejména ty komunikační, aby byly co nejlépe připraveny pro život ve společnosti, měly možnost co nejvíce rozvíjet svůj potenciál.
Czech name
Etický přístup v intervenci u dětí s poruchou autistického spektra - komunikace místo problémového chování
Czech description
U dětí s poruchou autistického spektra často pozorujeme nejrůznější projevy problémového chování, které jsou často důsledkem jejich neschopnosti vyjádřit své potřeby jiným, sociálně přijatelným způsobem. Je proto nezbytné budovat u těchto dětí funkční dovednosti, zejména ty komunikační, aby byly co nejlépe připraveny pro život ve společnosti, měly možnost co nejvíce rozvíjet svůj potenciál.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Lze vychovávat k úctě a sebeúctě?
ISBN
978-80-7603-185-2
Number of pages of the result
16
Pages from-to
171-186
Number of pages of the book
253
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—