Bridge and abyss: Ambivalence of emotionality and holistic education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10427477" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10427477 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Most i propast: Ambivalence emocionality a celostní vzdělávání
Original language description
Svět emocí je ambivalentní. Tato kapitola rozlišuje několik úrovní této ambivalence a představuje základní otázku, do jaké míry je současná rodina, škola a společnost schopna kultivovat všechny aspekty lidské bytosti, včetně jejích emocí a pocitů. Potřebujeme vzdělávat svá srdce? A může být antropologie v tomto úsilí užitečná?
Czech name
Most i propast: Ambivalence emocionality a celostní vzdělávání
Czech description
Svět emocí je ambivalentní. Tato kapitola rozlišuje několik úrovní této ambivalence a představuje základní otázku, do jaké míry je současná rodina, škola a společnost schopna kultivovat všechny aspekty lidské bytosti, včetně jejích emocí a pocitů. Potřebujeme vzdělávat svá srdce? A může být antropologie v tomto úsilí užitečná?
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe. Inkluzivní škola
ISBN
978-80-7603-242-2
Number of pages of the result
12
Pages from-to
181-192
Number of pages of the book
384
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—