All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Role of Emotionality in the Evaluation of Children from the Children's Home Klánovice The Role of Emotionality in the Evaluation of Children from the Children's Home Klánovice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10429296" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10429296 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Role emocionality při školním hodnocení dětí z Dětského domova Klánovice

  • Original language description

    Příspěvek se věnuje problematice emocí v edukačním procesu v Dětském domově Klánovice. Hlavním cílem je seznámit odbornou veřejnost s vlivem emocí a emocionality pedagogů na školní výsledky sledovaných dětí. Pro získání informací jsme použili kvalitativní výzkumné metody. Na základě zjištěných skutečností jsme konstatovali, že pedagogovy emoce mohou mít dopad na hodnocení žáka, s kterým jsou tyto emoce spojené. Získané poznatky poukazují na důležitou roli emocí v inkluzivním paradigmatu, zejména při práci s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami.

  • Czech name

    Role emocionality při školním hodnocení dětí z Dětského domova Klánovice

  • Czech description

    Příspěvek se věnuje problematice emocí v edukačním procesu v Dětském domově Klánovice. Hlavním cílem je seznámit odbornou veřejnost s vlivem emocí a emocionality pedagogů na školní výsledky sledovaných dětí. Pro získání informací jsme použili kvalitativní výzkumné metody. Na základě zjištěných skutečností jsme konstatovali, že pedagogovy emoce mohou mít dopad na hodnocení žáka, s kterým jsou tyto emoce spojené. Získané poznatky poukazují na důležitou roli emocí v inkluzivním paradigmatu, zejména při práci s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe. Inkluzivní škola.

  • ISBN

    978-80-7603-242-2

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    297-305

  • Number of pages of the book

    383

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter