Inclusive school from the point of view of pupils with autism spectrum disorder
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10429760" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10429760 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inkluzivní škola z pohledu žáka s poruchou autistického spektra
Original language description
Žáci a studenti s poruchou autistického spektra čelí mnoha překážkám, které jim ztěžují úplnou integraci do třídy v běžných školách. Patří k nim i jejich specifika v oblasti emocionality a s tím související potíže v sociální interakci.
Czech name
Inkluzivní škola z pohledu žáka s poruchou autistického spektra
Czech description
Žáci a studenti s poruchou autistického spektra čelí mnoha překážkám, které jim ztěžují úplnou integraci do třídy v běžných školách. Patří k nim i jejich specifika v oblasti emocionality a s tím související potíže v sociální interakci.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe
ISBN
978-80-7603-242-2
Number of pages of the result
11
Pages from-to
307-317
Number of pages of the book
383
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—