The use of story in the integration of childten with special educational needs into the classroom of the nursery school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10436888" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10436888 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití práce s příběhem při začleňování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu mateřské školy
Original language description
Příspěvek ukazuje na možnost využívání práce s příběhem jako cesty, jak umožnit dětem se speciálními vzdělávacími potřebami najít své bezpečné místo ve třídě běžné mateřské školy.
Czech name
Využití práce s příběhem při začleňování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu mateřské školy
Czech description
Příspěvek ukazuje na možnost využívání práce s příběhem jako cesty, jak umožnit dětem se speciálními vzdělávacími potřebami najít své bezpečné místo ve třídě běžné mateřské školy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Formovanie učiaceho sa spoločenstva v inkluzívnej škole
ISBN
978-80-223-5336-6
Number of pages of the result
10
Pages from-to
89-98
Number of pages of the book
136
Publisher name
Univerzita Komenského v Bratislave
Place of publication
Bratislava
UT code for WoS chapter
—