All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School in good hands. Key activities of the (not only) high school principal

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10472296" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10472296 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/02819180:_____/23:#0000172

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Škola v dobrých rukou. Klíčové činnosti ředitele (nejen) střední školy

  • Original language description

    Monografie se zabývá kompetencemi a pracovními činnostmi ředitele střední školy. Od roku 2003 došlo získáním právní subjektivity českých škol k posílení jejich autonomie v oblasti právní a ekonomické, od roku 2005 zavedením rámcových vzdělávacích programů pro jednotlivé stupně vzdělávání také v oblasti pedagogické. V současné době dosahuje míra autonomie škol v České republice nejvyšších hodnot v porovnání s ostatními evropskými zeměmi. Ředitel zastává ve škole roli např. právníka, ekonoma, kontrolora, plánovače atd. Především by měl být pedagogickým lídrem, což vyplývá z jednoho z cílů Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+.

  • Czech name

    Škola v dobrých rukou. Klíčové činnosti ředitele (nejen) střední školy

  • Czech description

    Monografie se zabývá kompetencemi a pracovními činnostmi ředitele střední školy. Od roku 2003 došlo získáním právní subjektivity českých škol k posílení jejich autonomie v oblasti právní a ekonomické, od roku 2005 zavedením rámcových vzdělávacích programů pro jednotlivé stupně vzdělávání také v oblasti pedagogické. V současné době dosahuje míra autonomie škol v České republice nejvyšších hodnot v porovnání s ostatními evropskými zeměmi. Ředitel zastává ve škole roli např. právníka, ekonoma, kontrolora, plánovače atd. Především by měl být pedagogickým lídrem, což vyplývá z jednoho z cílů Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7676-665-5

  • Number of pages

    190

  • Publisher name

    Wolters Kluwer ČR

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book