All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Stories Told Through Music: An Exploration of Innovative Approaches to Listening Activities in Music Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10474482" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10474482 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=92k2ECy_Wd" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=92k2ECy_Wd</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Příběhy vyprávěné hudbou: Průzkum inovativního přístupu k poslechovým činnostem v hudební výchově

  • Original language description

    Článek shrnuje pedagogický průzkum, prověřující funkčnost metodického návrhu obsaženého v disertační práci autora. Tento metodický návrh nabízí jeden z možných klíčů, jak v hodinách všeobecné hudební výchovy na gymnáziích (či v nejvyšších ročnících ZŠ) funkčně propojit sféru hudby nonartificiální a artificiální. Nosným pojítkem je zde silný reálný příběh (zde příběh Jana Palacha) a hudba z obou sfér, která na příběh reaguje (např. píseň Václava Neckáře a kantáta Jana Hanuše). Na tuto studii naváže v příštím čísle text představující konkrétní metodické a didaktické inspirace a náměty aktivit do hodin.

  • Czech name

    Příběhy vyprávěné hudbou: Průzkum inovativního přístupu k poslechovým činnostem v hudební výchově

  • Czech description

    Článek shrnuje pedagogický průzkum, prověřující funkčnost metodického návrhu obsaženého v disertační práci autora. Tento metodický návrh nabízí jeden z možných klíčů, jak v hodinách všeobecné hudební výchovy na gymnáziích (či v nejvyšších ročnících ZŠ) funkčně propojit sféru hudby nonartificiální a artificiální. Nosným pojítkem je zde silný reálný příběh (zde příběh Jana Palacha) a hudba z obou sfér, která na příběh reaguje (např. píseň Václava Neckáře a kantáta Jana Hanuše). Na tuto studii naváže v příštím čísle text představující konkrétní metodické a didaktické inspirace a náměty aktivit do hodin.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    31

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    18-20

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database