The Intervention and Education of Children with Severe and Multiple Disabilities at Early and Preschool Age in Multidisciplinary Context - Theory, Research and Practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10480878" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10480878 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Intervence a edukace dětí s těžkým a souběžným postižením více vadami v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu - teorie, výzkum a praxe
Original language description
V monografii je zpracované výzkumné téma 3: Koncepce výzkumu, intervence a edukace jedinců s těžkým a kombinovaným postižením v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu programu Cooperatio, řešené v letech 2022-2026 na Pedagogické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Výzkumný soubor je tvořen dětmi s mozkovou obrnou, s epilepsií, s centrálními poruchami zraku, se sluchovým postižením a s poruchami autistického spektra v raném a předškolním věku. Kvalitativní výzkum je zpracován technikou pozorování a polostrukturovaných rozhovorů s cílem vytvořit a analyzovat případové studie dětí s těžkým a kombinovaným postižením v předškolním věku, začleněných do mateřské školy nebo do přípravných tříd základní školy speciální.
Czech name
Intervence a edukace dětí s těžkým a souběžným postižením více vadami v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu - teorie, výzkum a praxe
Czech description
V monografii je zpracované výzkumné téma 3: Koncepce výzkumu, intervence a edukace jedinců s těžkým a kombinovaným postižením v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu programu Cooperatio, řešené v letech 2022-2026 na Pedagogické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Výzkumný soubor je tvořen dětmi s mozkovou obrnou, s epilepsií, s centrálními poruchami zraku, se sluchovým postižením a s poruchami autistického spektra v raném a předškolním věku. Kvalitativní výzkum je zpracován technikou pozorování a polostrukturovaných rozhovorů s cílem vytvořit a analyzovat případové studie dětí s těžkým a kombinovaným postižením v předškolním věku, začleněných do mateřské školy nebo do přípravných tříd základní školy speciální.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7603-440-2
Number of pages
213
Publisher name
Karolinum
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—