All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self-evaluation in Language Education of Pupils of Primary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10481250" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10481250 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=pLD43ff1Lw" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=pLD43ff1Lw</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sebehodnocení v jazykovém vyučování žáků na 1. stupni ZŠ

  • Original language description

    V textu prezentujeme dílčí výsledky z výzkumného projektu, který se zabýval školní (ne)úspěšností žáků 1. stupně základní školy (http://skolniuspech.pedf.cuni.cz/). Školní (ne)úspěšnost byla nahlížena prizmatem didaktických, psychologických a speciálně pedagogických oborů ve snaze o komplexní analýzu příčin (ne)úspěchu žáků ve školní edukaci. Hlavním cílem předkládané studie byla analýza žákovských sebehodnocení v didaktickém testu z českého jazyka. Zaměřili jsme se především na informační funkci sebehodnocení, kterým žák hodnotí svůj výkon v českém jazyce z hlediska správnosti řešení. Vedle toho nahlédneme také na vybrané úlohy ověřující znalosti žáků v rámci zadávaných didaktických testů a vyhodnotíme, do jaké míry koreluje sebehodnocení výkonu žáků s reálným výsledkem řešení.

  • Czech name

    Sebehodnocení v jazykovém vyučování žáků na 1. stupni ZŠ

  • Czech description

    V textu prezentujeme dílčí výsledky z výzkumného projektu, který se zabýval školní (ne)úspěšností žáků 1. stupně základní školy (http://skolniuspech.pedf.cuni.cz/). Školní (ne)úspěšnost byla nahlížena prizmatem didaktických, psychologických a speciálně pedagogických oborů ve snaze o komplexní analýzu příčin (ne)úspěchu žáků ve školní edukaci. Hlavním cílem předkládané studie byla analýza žákovských sebehodnocení v didaktickém testu z českého jazyka. Zaměřili jsme se především na informační funkci sebehodnocení, kterým žák hodnotí svůj výkon v českém jazyce z hlediska správnosti řešení. Vedle toho nahlédneme také na vybrané úlohy ověřující znalosti žáků v rámci zadávaných didaktických testů a vyhodnotíme, do jaké míry koreluje sebehodnocení výkonu žáků s reálným výsledkem řešení.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

    2571-0400

  • Volume of the periodical

    16

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    51-65

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database