Motivation of a 2nd level Violin Student at an Elementary Art School (ZUŠ) for Public Performance
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10489159" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10489159 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=pVNUAshxeS" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=pVNUAshxeS</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace k veřejnému vystupování žákyně 2. stupně hry na housle na ZUŠ
Original language description
Předkládaný článek navazuje na předchozí případovou studii s názvem Motivace žáka 2. stupně houslové hry na ZUŠ k veřejnému vystupování. Jedná se o další pojednání zabývající se motivací k veřejnému vystupování, v tomto případě autorčiny sedmnáctileté žákyně studující hru na housle v posledním ročníku druhého stupně základní umělecké školy. Příspěvek zveřejňuje výsledky výzkumu žaččiny vnitřní, vnější, poznávací, výkonové a sociální motivace i motivace stavem flow ve vztahu ke hře na housle a k účinkování před lidmi. Pozornost je věnována žaččině přípravě na veřejné vystupování, prožívání jeho průběhu i pocitům po jeho skončení. Získávání údajů probíhalo po celý rok 2023 prostřednictvím pozorování, rozhovorů a vyhodnocením žákyní vyplněných dotazníků, a to standardizovaných i vytvořených autorkou článku. Zkoumání se uskutečnilo na základě finanční podpory Grantové agentury Univerzity Karlovy (projekt č. 295423).
Czech name
Motivace k veřejnému vystupování žákyně 2. stupně hry na housle na ZUŠ
Czech description
Předkládaný článek navazuje na předchozí případovou studii s názvem Motivace žáka 2. stupně houslové hry na ZUŠ k veřejnému vystupování. Jedná se o další pojednání zabývající se motivací k veřejnému vystupování, v tomto případě autorčiny sedmnáctileté žákyně studující hru na housle v posledním ročníku druhého stupně základní umělecké školy. Příspěvek zveřejňuje výsledky výzkumu žaččiny vnitřní, vnější, poznávací, výkonové a sociální motivace i motivace stavem flow ve vztahu ke hře na housle a k účinkování před lidmi. Pozornost je věnována žaččině přípravě na veřejné vystupování, prožívání jeho průběhu i pocitům po jeho skončení. Získávání údajů probíhalo po celý rok 2023 prostřednictvím pozorování, rozhovorů a vyhodnocením žákyní vyplněných dotazníků, a to standardizovaných i vytvořených autorkou článku. Zkoumání se uskutečnilo na základě finanční podpory Grantové agentury Univerzity Karlovy (projekt č. 295423).
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Volume of the periodical
32
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
10-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—