Longitudinal research in the form of questionnaires of introducing state in information technology of pre-service teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001056" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001056 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Longitudinální sledování vstupní úrovně studentů v oblasti informační technologie jako evidence rozvoje informační andraelementaristiky
Original language description
Příspěvek podává souhrnnou informaci o longitudinálním dotazníkovém sledovánívstupní úrovně v informační technologii u studentů Pedagogické fakulty UK studujících kurzy systému všeobecné přípravy v oblasti informační technologie, a to na základě srovnánía statistického zpracování výsledků v roce 1994/1995 a 1998/1999
Czech name
Longitudinální sledování vstupní úrovně studentů v oblasti informační technologie jako evidence rozvoje informační andraelementaristiky
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
1999
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní vědecko-odborná konference Modernizace výuky v technicky orientovaných oborech a předmětech
ISBN
80-244-0052-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
PedF UP v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—