On achievement or on optimal experience. A change of paradigm in teaching physical education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F02%3A00006007" target="_blank" >RIV/00216208:11510/02:00006007 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vysoký výkon či optimální prožitek. Změna paradigmatu vyučování tělesné výchovy
Original language description
Stať poukazuje na pretrvávající vyučování TV dle výkonového modelu. Jeho psychologickou nevýhodou je nedostqtek pozitivních prožitků u pohybově popdrůměrných děti a tím jejich nezájem o pohybové aktivity. Poukazuje se na přístupy, které mohou
Czech name
Vysoký výkon či optimální prožitek. Změna paradigmatu vyučování tělesné výchovy
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Studia Art et Sport
ISBN
80-8068-105-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
16
Pages from-to
24-39
Publisher name
Fakulta hunanitních a prirodných vied Prešovskej univerzity
Place of publication
Prešov
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—