Standpoints of physicians for children and youth to the state of health physical education on elementary and secondary schools.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F05%3A00005675" target="_blank" >RIV/00216208:11510/05:00005675 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Stanoviska praktických lékařů pro děti a dorost k současnému stavu zdravotní tělesné výchovy na základních a středních školách.
Original language description
Výzkumná studie o stanoviscích praktických lékařů pro děti a dorost k současnému stavu zdravotní tělesné výchovy na základních a středních školách.
Czech name
Stanoviska praktických lékařů pro děti a dorost k současnému stavu zdravotní tělesné výchovy na základních a středních školách.
Czech description
Výzkumná studie o stanoviscích praktických lékařů pro děti a dorost k současnému stavu zdravotní tělesné výchovy na základních a středních školách.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LS0306" target="_blank" >LS0306: Systematic monitoring of situation health impaired children and youth at school health physical education and suggestions for its betterment into educational system in Czech Republic</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Současný stav vyučovacího předmětu zdravotní tělesná výchova na základních a středních školách.
ISBN
80-86317-37-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
106-117
Publisher name
Karolinum
Place of publication
Praha
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—