All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The analysis of sport brands image of Adidas and Nike

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F11%3A10112327" target="_blank" >RIV/00216208:11510/11:10112327 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza image sportovních značek Adidas a Nike

  • Original language description

    Tento článek prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na image dvou významných sportovních značek, tedy značek Adidas a Nike. Výzkum byl proveden prostřednictvím písemného dotazování. Součástí článku je také teoretická analýza image a identity značky a s nimi souvisejících determinantů. Hlavním cílem této práce je na základě výsledků výzkumu identifikovat image značek Nike a Adidas a také komparace zjištěné image značky Nike s identitou této značky zjištěné na základě analýzy sekundárníchdat, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky. Pro účely tohoto výzkumu byl použit dotazník, který byl sestaven pouze pro potřeby tohoto výzkumu. Tento dotazník byl zaměřen na hlavní elementy image značky, tedy na charakteristiky ve spojení se značkou, profil uživatele a výkon značky, osobnost značky a nabídku hodnoty. V závěru je uvedeno zhodnocení image obou sportovních značek a také jejich vzájemná komparace. Pozitivní vnímání image značky cílovými skup

  • Czech name

    Analýza image sportovních značek Adidas a Nike

  • Czech description

    Tento článek prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na image dvou významných sportovních značek, tedy značek Adidas a Nike. Výzkum byl proveden prostřednictvím písemného dotazování. Součástí článku je také teoretická analýza image a identity značky a s nimi souvisejících determinantů. Hlavním cílem této práce je na základě výsledků výzkumu identifikovat image značek Nike a Adidas a také komparace zjištěné image značky Nike s identitou této značky zjištěné na základě analýzy sekundárníchdat, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky. Pro účely tohoto výzkumu byl použit dotazník, který byl sestaven pouze pro potřeby tohoto výzkumu. Tento dotazník byl zaměřen na hlavní elementy image značky, tedy na charakteristiky ve spojení se značkou, profil uživatele a výkon značky, osobnost značky a nabídku hodnoty. V závěru je uvedeno zhodnocení image obou sportovních značek a také jejich vzájemná komparace. Pozitivní vnímání image značky cílovými skup

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AK - Sport and leisure time activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    15

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    26-40

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database