The analysis of sport brands image of Adidas and Nike
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F11%3A10112327" target="_blank" >RIV/00216208:11510/11:10112327 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza image sportovních značek Adidas a Nike
Original language description
Tento článek prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na image dvou významných sportovních značek, tedy značek Adidas a Nike. Výzkum byl proveden prostřednictvím písemného dotazování. Součástí článku je také teoretická analýza image a identity značky a s nimi souvisejících determinantů. Hlavním cílem této práce je na základě výsledků výzkumu identifikovat image značek Nike a Adidas a také komparace zjištěné image značky Nike s identitou této značky zjištěné na základě analýzy sekundárníchdat, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky. Pro účely tohoto výzkumu byl použit dotazník, který byl sestaven pouze pro potřeby tohoto výzkumu. Tento dotazník byl zaměřen na hlavní elementy image značky, tedy na charakteristiky ve spojení se značkou, profil uživatele a výkon značky, osobnost značky a nabídku hodnoty. V závěru je uvedeno zhodnocení image obou sportovních značek a také jejich vzájemná komparace. Pozitivní vnímání image značky cílovými skup
Czech name
Analýza image sportovních značek Adidas a Nike
Czech description
Tento článek prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na image dvou významných sportovních značek, tedy značek Adidas a Nike. Výzkum byl proveden prostřednictvím písemného dotazování. Součástí článku je také teoretická analýza image a identity značky a s nimi souvisejících determinantů. Hlavním cílem této práce je na základě výsledků výzkumu identifikovat image značek Nike a Adidas a také komparace zjištěné image značky Nike s identitou této značky zjištěné na základě analýzy sekundárníchdat, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky. Pro účely tohoto výzkumu byl použit dotazník, který byl sestaven pouze pro potřeby tohoto výzkumu. Tento dotazník byl zaměřen na hlavní elementy image značky, tedy na charakteristiky ve spojení se značkou, profil uživatele a výkon značky, osobnost značky a nabídku hodnoty. V závěru je uvedeno zhodnocení image obou sportovních značek a také jejich vzájemná komparace. Pozitivní vnímání image značky cílovými skup
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AK - Sport and leisure time activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Volume of the periodical
15
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
15
Pages from-to
26-40
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—