Using the SERVQUAL Model in Prediction of Customer Satisfaction in Czech Fitness Centres
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F13%3A10195339" target="_blank" >RIV/00216208:11510/13:10195339 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití modelu SERVQUAL pro předpověď spokojenosti zákazníků v českých fitness centrech
Original language description
Tato studie má za cíl prozkoumat využitelnost SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků v oblasti fitness v České republice. Výzkumu se zúčastnilo 506 respondentů ze 7 fitness center. Kvalita služeb byla měřena SERVQUAL modelem, spokojenost byla měřena pomocí Oliverovy stupnice. Byly shromážděny dva soubory dat: první s cílem zjistit očekávání zákazníků, se kterým navštěvují své fitness centrum a druhý s cílem zjistit jejich vnímání kvality. Byl stanoven rozdíl naměřených hodnot a tyto výsledky byly následně použity k předpovědi spokojenosti zákazníků. Výsledky studie nepodporují využití SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků fitness center na území ČR. Výsledky ukazují na potřebu dalšího výzkumu faktorů, které určují spokojenost zákazníků v oblasti fitness v ČR.
Czech name
Využití modelu SERVQUAL pro předpověď spokojenosti zákazníků v českých fitness centrech
Czech description
Tato studie má za cíl prozkoumat využitelnost SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků v oblasti fitness v České republice. Výzkumu se zúčastnilo 506 respondentů ze 7 fitness center. Kvalita služeb byla měřena SERVQUAL modelem, spokojenost byla měřena pomocí Oliverovy stupnice. Byly shromážděny dva soubory dat: první s cílem zjistit očekávání zákazníků, se kterým navštěvují své fitness centrum a druhý s cílem zjistit jejich vnímání kvality. Byl stanoven rozdíl naměřených hodnot a tyto výsledky byly následně použity k předpovědi spokojenosti zákazníků. Výsledky studie nepodporují využití SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků fitness center na území ČR. Výsledky ukazují na potřebu dalšího výzkumu faktorů, které určují spokojenost zákazníků v oblasti fitness v ČR.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Volume of the periodical
17
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
84-94
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—