All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Using the SERVQUAL Model in Prediction of Customer Satisfaction in Czech Fitness Centres

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F13%3A10195339" target="_blank" >RIV/00216208:11510/13:10195339 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití modelu SERVQUAL pro předpověď spokojenosti zákazníků v českých fitness centrech

  • Original language description

    Tato studie má za cíl prozkoumat využitelnost SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků v oblasti fitness v České republice. Výzkumu se zúčastnilo 506 respondentů ze 7 fitness center. Kvalita služeb byla měřena SERVQUAL modelem, spokojenost byla měřena pomocí Oliverovy stupnice. Byly shromážděny dva soubory dat: první s cílem zjistit očekávání zákazníků, se kterým navštěvují své fitness centrum a druhý s cílem zjistit jejich vnímání kvality. Byl stanoven rozdíl naměřených hodnot a tyto výsledky byly následně použity k předpovědi spokojenosti zákazníků. Výsledky studie nepodporují využití SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků fitness center na území ČR. Výsledky ukazují na potřebu dalšího výzkumu faktorů, které určují spokojenost zákazníků v oblasti fitness v ČR.

  • Czech name

    Využití modelu SERVQUAL pro předpověď spokojenosti zákazníků v českých fitness centrech

  • Czech description

    Tato studie má za cíl prozkoumat využitelnost SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků v oblasti fitness v České republice. Výzkumu se zúčastnilo 506 respondentů ze 7 fitness center. Kvalita služeb byla měřena SERVQUAL modelem, spokojenost byla měřena pomocí Oliverovy stupnice. Byly shromážděny dva soubory dat: první s cílem zjistit očekávání zákazníků, se kterým navštěvují své fitness centrum a druhý s cílem zjistit jejich vnímání kvality. Byl stanoven rozdíl naměřených hodnot a tyto výsledky byly následně použity k předpovědi spokojenosti zákazníků. Výsledky studie nepodporují využití SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků fitness center na území ČR. Výsledky ukazují na potřebu dalšího výzkumu faktorů, které určují spokojenost zákazníků v oblasti fitness v ČR.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    17

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    84-94

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database