Attitudes and opinions of children towards Track and Field in athletic clubs in Prague
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F15%3A10314355" target="_blank" >RIV/00216208:11510/15:10314355 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Názory dětí na atletiku v atletických klubech vybraného regionu
Original language description
Příspěvek seznamuje s názory dětí mladšího školního věku na atletiku v atletických klubech vybraného regionu. Pomocí nestandardizovaného dotazníkového šetření byla zjištěna shoda v názorech u dětí mladšího školního věku (n=154) u čtyř souborů v záměrně vybraném regionu Prahy 6. Hlavním důvodem, proč se děti začínají věnovat atletice, je radost z pohybu, dobrá atmosféra při tréninku, soutěživost a zábava. Pro zahájení docházky na atletický trénink má největší vliv rodič. Ve vlastním tréninkovém procesu má velký vliv na utváření vztahu k atletice u dětí mladšího školního věku samotný trenér, který v případě zvolení správných didaktických postupů s prvky soutěžení a zábavných cvičení, může velice dobře ovlivnit pozitivní postoj k atletice.
Czech name
Názory dětí na atletiku v atletických klubech vybraného regionu
Czech description
Příspěvek seznamuje s názory dětí mladšího školního věku na atletiku v atletických klubech vybraného regionu. Pomocí nestandardizovaného dotazníkového šetření byla zjištěna shoda v názorech u dětí mladšího školního věku (n=154) u čtyř souborů v záměrně vybraném regionu Prahy 6. Hlavním důvodem, proč se děti začínají věnovat atletice, je radost z pohybu, dobrá atmosféra při tréninku, soutěživost a zábava. Pro zahájení docházky na atletický trénink má největší vliv rodič. Ve vlastním tréninkovém procesu má velký vliv na utváření vztahu k atletice u dětí mladšího školního věku samotný trenér, který v případě zvolení správných didaktických postupů s prvky soutěžení a zábavných cvičení, může velice dobře ovlivnit pozitivní postoj k atletice.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů