Sport Management and Marketing 21st Century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F20%3A10418349" target="_blank" >RIV/00216208:11510/20:10418349 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Management a marketing sportu 21. století
Original language description
Publikace se zabývá manažerskými činnostmi v oblasti sportu. Na úvod vymezuje pojem management sportu a ukazuje na zastoupení tohoto oboru v mezinárodním poli. Ze sekvenčních manažerských činností se v dalších kapitolách věnuje strategickému plánová a organizování ve sportu, ze specifických manažerských činností je to - marketing sportu, reklama a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola nabízí přehlednou formou poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Czech name
Management a marketing sportu 21. století
Czech description
Publikace se zabývá manažerskými činnostmi v oblasti sportu. Na úvod vymezuje pojem management sportu a ukazuje na zastoupení tohoto oboru v mezinárodním poli. Ze sekvenčních manažerských činností se v dalších kapitolách věnuje strategickému plánová a organizování ve sportu, ze specifických manažerských činností je to - marketing sportu, reklama a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola nabízí přehlednou formou poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
30306 - Sport and fitness sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87865-62-0
Number of pages
219
Publisher name
Ekopress, s.r.o.
Place of publication
Jesenice
UT code for WoS book
—