All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher's Confidence in their Pedagogical Self-Efficacy in the Integration of Students with Disabilities into Physical Education in the Písek Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F24%3A10478600" target="_blank" >RIV/00216208:11510/24:10478600 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=H5.IZgSs2N" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=H5.IZgSs2N</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Důvěra ve vlastní pedagogické kompetence učitelů při integraci žáků se zdravotním postižením do tělesné výchovy na Písecku

  • Original language description

    Hlavním cílem práce bylo zkoumání sebeúčinnosti učitelů na Písecku při začleňování žákůs vybranými druhy zdravotního postižení (mentální, tělesné a zrakové) do školní tělesné výchovy.Dílčími cíli bylo také porovnání míry sebeúčinnosti u vybraných skupin učitelů. V rámci exploračníhovýzkumu byl využit dotazník SE-PETE-D s upravenou demografickou částí. Výzkum proběhl v rozmezíleden - duben 2022 a zúčastnilo se ho 32 učitelů tělesné výchovy (19 žen, 13 mužů, věk 24 - 72let) ze základních škol na Písecku. Pro zpracování výsledků byla použita deskriptivní statistika.U zkoumaného vzorku učitelů ukázal výzkum na stupnici 1 - 5 průměrnou míru sebeúčinnosti(3,39). Nejvyšší sebeúčinnost učitelů byla prokázána u postižení mentálního (3,59) , méně u postiženítělesného (3,32) a vůbec nejméně věřili naši učitelé svým kompetencím při integraci žáka se zrakovýmpostižením (3,29). Muži ve svou sebeúčinnost věřili více než ženy, učitelé se zkušenostmi z praxe se cítilisebeúčinněji než učitelé bez praxe.

  • Czech name

    Důvěra ve vlastní pedagogické kompetence učitelů při integraci žáků se zdravotním postižením do tělesné výchovy na Písecku

  • Czech description

    Hlavním cílem práce bylo zkoumání sebeúčinnosti učitelů na Písecku při začleňování žákůs vybranými druhy zdravotního postižení (mentální, tělesné a zrakové) do školní tělesné výchovy.Dílčími cíli bylo také porovnání míry sebeúčinnosti u vybraných skupin učitelů. V rámci exploračníhovýzkumu byl využit dotazník SE-PETE-D s upravenou demografickou částí. Výzkum proběhl v rozmezíleden - duben 2022 a zúčastnilo se ho 32 učitelů tělesné výchovy (19 žen, 13 mužů, věk 24 - 72let) ze základních škol na Písecku. Pro zpracování výsledků byla použita deskriptivní statistika.U zkoumaného vzorku učitelů ukázal výzkum na stupnici 1 - 5 průměrnou míru sebeúčinnosti(3,39). Nejvyšší sebeúčinnost učitelů byla prokázána u postižení mentálního (3,59) , méně u postiženítělesného (3,32) a vůbec nejméně věřili naši učitelé svým kompetencím při integraci žáka se zrakovýmpostižením (3,29). Muži ve svou sebeúčinnost věřili více než ženy, učitelé se zkušenostmi z praxe se cítilisebeúčinněji než učitelé bez praxe.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    30306 - Sport and fitness sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Štúdie zo špeciálnej pedagogiky

  • ISSN

    2585-7363

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    13

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    135-145

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database