Informative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11640%2F07%3A00085786" target="_blank" >RIV/00216208:11640/07:00085786 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Informative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly
Original language description
This paper analyzes informative advertising in a duopoly market with differentiated products when consumer search is costless.
Czech name
Informativní reklama a hledání výrobků spotřebiteli v podmínkách duopolu
Czech description
Tato studie analyzuje informativní reklamu na trhu, kde působí duopol s diferencovanými výrobky, za podmínek, kdy spotřebitelé mohou bez nákladů na trhu hledat.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
CERGE-EI Working Paper Series
ISSN
1211-3298
e-ISSN
—
Volume of the periodical
-
Issue of the periodical within the volume
332
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
1-17
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—