Processes of teaching and approaches to learning - evaluation of students work in wiki environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F11%3A10119040" target="_blank" >RIV/00216208:11690/11:10119040 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Procesy a přístupy k učení - hodnocení práce studentů ve wiki prostředí
Original language description
Výuka v otevřeném prostoru poskytuje příležitost k využití aktivních forem výuky/učení a vytváří podmínky k sociálnímu učení. Výstupy takto založených procesů učení lze ovšem obtížně hodnotit pomocí standardních nástrojů, například online testování. Autoři ukazují, jak lze prakticky uplatnit pedagogickou zásadu, že edukační cíle, metody a prostředí pro výuku, a postupy hodnocení musí být ve vzájemném souladu. Analyzují metodu hodnocení studentských přístupů k učení využívající standardizovaná dotazníková šetření a srovnávají ji s dalšími možnostmi sledování procesů učení v elektronickém prostředí. Ukazují praktické zkušenosti s tímto typem hodnocení v rámci výuky v mezinárodní síti spolupráce VCSE.
Czech name
Procesy a přístupy k učení - hodnocení práce studentů ve wiki prostředí
Czech description
Výuka v otevřeném prostoru poskytuje příležitost k využití aktivních forem výuky/učení a vytváří podmínky k sociálnímu učení. Výstupy takto založených procesů učení lze ovšem obtížně hodnotit pomocí standardních nástrojů, například online testování. Autoři ukazují, jak lze prakticky uplatnit pedagogickou zásadu, že edukační cíle, metody a prostředí pro výuku, a postupy hodnocení musí být ve vzájemném souladu. Analyzují metodu hodnocení studentských přístupů k učení využívající standardizovaná dotazníková šetření a srovnávají ji s dalšími možnostmi sledování procesů učení v elektronickém prostředí. Ukazují praktické zkušenosti s tímto typem hodnocení v rámci výuky v mezinárodní síti spolupráce VCSE.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: Proposal of updated learning mudules, developed of the computer supported methods (e-learning) and introduction of evaluation machanism for lifelong learning for the environmental problems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník 7. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2011
ISBN
978-80-210-5528-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
75-80
Publisher name
Masarykova Univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jun 22, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—