Issues of Learning Styles of Traditional and Dalton Primary School Pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F05%3A00030663" target="_blank" >RIV/00216224:14210/05:00030663 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
Original language description
Záměrem výzkumného šetření bylo srovnání proměnných stylu učení u žáků tradičních základních škol a škol s daltonskými prvky výuky. Výzkumný soubor tvořilo 115 žáků (60 dívek, 55 chlapců) druhého stupně základní školy. K diagnostice učebního stylu byla použita česká verze amerického Dotazníku stylů učení - LSI autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. Price (v překl. a úpr. J. Mareše, 1992). Cílem výzkumu bylo zjistit, zda existují rozdíly ve stylu učení mezi žáky navštěvujícími školu s tradičním typem vzdělávání a výchovy a žáky navštěvujícími školu s alternativním typem vzdělávání a výchovy (daltonského typu).
Czech name
K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
Czech description
Záměrem výzkumného šetření bylo srovnání proměnných stylu učení u žáků tradičních základních škol a škol s daltonskými prvky výuky. Výzkumný soubor tvořilo 115 žáků (60 dívek, 55 chlapců) druhého stupně základní školy. K diagnostice učebního stylu byla použita česká verze amerického Dotazníku stylů učení - LSI autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. Price (v překl. a úpr. J. Mareše, 1992). Cílem výzkumu bylo zjistit, zda existují rozdíly ve stylu učení mezi žáky navštěvujícími školu s tradičním typem vzdělávání a výchovy a žáky navštěvujícími školu s alternativním typem vzdělávání a výchovy (daltonského typu).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004.
ISBN
80-244-1059-1
ISSN
1214-3251
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností
Place of publication
Olomouc
Event location
Filozofická fakulta UP Olomouc
Event date
Sep 9, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—