Word-Picture-Sound in Advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00052045" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00052045 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Slovo-obraz-zvuk v reklamě
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na aktualizace verbálních a neverbálních komunikačních kódů v tištěné reklamě. I když má reklama v časopisech k dispozici pouze verbální a vizuální kód, dokáže působit na všechny naše smysly, kterými vnímáme okolí. Apelu na naše smysly je dosaženo především contextualizací verbálního a obrazového kódu.
Czech name
Slovo-obraz-zvuk v reklamě
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na aktualizace verbálních a neverbálních komunikačních kódů v tištěné reklamě. I když má reklama v časopisech k dispozici pouze verbální a vizuální kód, dokáže působit na všechny naše smysly, kterými vnímáme okolí. Apelu na naše smysly je dosaženo především contextualizací verbálního a obrazového kódu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Intermedialita: Slovo - obraz - zvuk. Sborník příspěvků z mezinárodního sympozia
ISBN
978-80-244-2054-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
334
Pages from-to
289-295
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—