Bridges between pedagogical and psychological diagnostics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00047537" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00047537 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou
Original language description
V příspěvku je sledována otázka hranic mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou na úrovni uvedených vědních disciplín, na úrovni vybraných pracovních kontextů (diagnostika ve škole, diagnostika v poradenském zařízení, diagnostika na pracovišti)a na úrovni konkrétních diagnostických nástrojů v práci pedagoga. Vymezení shod, rozdílů a hranic mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou představuje základní východisko pro inovaci předmětu Pedagogická diagnostika.
Czech name
Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou
Czech description
V příspěvku je sledována otázka hranic mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou na úrovni uvedených vědních disciplín, na úrovni vybraných pracovních kontextů (diagnostika ve škole, diagnostika v poradenském zařízení, diagnostika na pracovišti)a na úrovni konkrétních diagnostických nástrojů v práci pedagoga. Vymezení shod, rozdílů a hranic mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou představuje základní východisko pro inovaci předmětu Pedagogická diagnostika.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů